Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Dell nie rezygnuje z komputerów: "Jesteśmy przekonani, że komputer jest ważny"

Dell nie rezygnuje z komputerów: "Jesteśmy przekonani, że komputer jest ważny"

Dell nie rezygnuje z komputerów: "Jesteśmy przekonani, że komputer jest ważny"

CZQ>PL>MARKETING
Dell nie rezygnuje z komputerów: "Jesteśmy przekonani, że komputer jest ważny"

Michael Dell, szef firmy Dell, podczas konferencji w Pekinie ogłosił, że producent komputerów nie zamierza rezygnować z tej kategorii produktów. W jego ocenie, komputery wciąż mają duży potencjał wzrostu sprzedaży, zwłaszcza w regionach, gdzie nasycenie rynku nie przekracza 40%.

Firma planuje również rozwijać tablety dla firm z systemem Windows 8, co pokazuje ich zaangażowanie w innowacje. Michael Dell podkreślił, że jego celem jest przekształcenie koncernu w dostawcę rozwiązań i usług, przy wsparciu swojego konsorcjum.

Jednakże, niektórzy analitycy wskazują, że zyski spółki w II kwartale bieżącego roku spadły o 72%, co głównie wynika z kiepskiej sprzedaży sprzętu PC. To wyzwanie, które Dell musi stawić czoła, aby utrzymać swoją pozycję na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.