Kampania e-PR Hochland: Almette w nowej odsłonie!

Kampania e-PR Hochland: Almette w nowej odsłonie!

CZQ>PL>MARKETING
Kampania e-PR Hochland: Almette w nowej odsłonie!

10 lipca 2013 roku, firma Hochland uruchomiła innowacyjną kampanię online wspierającą swoją ofertę produktową Almette. Współpracując z agencją Synertime, Hochland postawił na digital PR jako kluczowy element strategii marketingowej.



W ramach kampanii, agencja Synertime zorganizowała dwa konkursy skierowane do blogerów kulinarnych oraz ich czytelników. Platformą dla tych rywalizacji stała się rozbudowana aplikacja na Facebooku, która zapewnia interaktywność i zaangażowanie użytkowników.



Intensywne działania komunikacyjne wspierają także serwisy takie jak Pinterest oraz różnorodne narzędzia marketingu bezpośredniego. Blogerzy biorący udział w kampanii mają szansę na wygranie warsztatów kulinarnych w Toskanii, co z pewnością przyciąga uwagę fanów kulinarnych przygód.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.