Chiński biznes jako zagrożenie dla Europy i Ameryki

Chiński biznes jako zagrożenie dla Europy i Ameryki

CZQ>PL>MARKETING
Chiński biznes jako zagrożenie dla Europy i Ameryki

Według badania przeprowadzonego przez MSLGROUP, ponad połowa Europejczyków i Amerykanów postrzega chiński biznes jako zagrożenie. 57% respondentów wyraziło niepokój na myśl o chińskich liderach w swoich firmach.



Jednocześnie, 69% uczestników badania przewiduje, że chińskie firmy będą nadal zyskiwać na znaczeniu na rynkach globalnych. Autorzy raportu podkreślają, że niefrasobliwość chińskich przedsiębiorstw w kwestii zarządzania swoim wizerunkiem może prowadzić do poważnych konsekwencji.



Chińscy biznesmeni stają się nowymi graczami na rynku fuzji i przejęć (M&A), co budzi obawy wśród pracowników z innych regionów. Aż 85% respondentów woli, by ich firmy były prowadzone przez lokalnych liderów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.