Nowa tożsamość KGHM dzięki Burson-Marsteller

Nowa tożsamość KGHM dzięki Burson-Marsteller

CZQ>PL>MARKETING
Nowa tożsamość KGHM dzięki Burson-Marsteller

Solski Burson-Marsteller nawiązał współpracę z konsorcjum Grey Group i Millward Brown, aby zaktualizować wizerunek firmy KGHM. Projekt ten ma na celu stworzenie nowej tożsamości marki oraz identyfikacji wizualnej zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.

Działania obejmą Polskę oraz wybrane rynki zagraniczne, w tym Kanadę i Chile. Współpraca potrwa do grudnia 2013 roku, a nad projektem czuwa zespół kierowany przez Ryszarda Solskiego i Zofię Kurek-Maciejewicz.

W pierwszym etapie projektu planowane jest przeprowadzenie badania obecnego wizerunku KGHM, co stanowi kluczowy element w procesie aktualizacji.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.