Milionowa kampania promująca europejskie mięso

Milionowa kampania promująca europejskie mięso

CZQ>PL>MARKETING
Milionowa kampania promująca europejskie mięso

Konsorcjum firm Partner of Promotion, Tailor & Baker oraz Global Marketing Connections Inc. rozpoczyna trzyletnią kampanię promującą europejskie mięso. Jej budżet wynosi prawie 5 mln euro.

Projekt realizowany dla Agencji Rynku Rolnego oraz Unijnych Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego ma na celu wzrost eksportu europejskiego mięsa na rynki docelowe, a także pogłębienie wiedzy o walorach i sposobie produkcji tego mięsa.

Kampania skupi się na rynkach południowokoreańskim, amerykańskim oraz wietnamskim, wykorzystując reklamy i różnorodne działania promocyjne, co ma przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności europejskiego mięsa.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.