Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa umowa Action z Sony Mobile - co to oznacza dla rynku?

Nowa umowa Action z Sony Mobile - co to oznacza dla rynku?

Nowa umowa Action z Sony Mobile - co to oznacza dla rynku?

CZQ>PL>MARKETING
Nowa umowa Action z Sony Mobile - co to oznacza dla rynku?

W drugiej połowie roku Action wprowadzi do swojego asortymentu Sony Xperia Z Ultra oraz akcesoria, w tym SmartWatch 2. Umowa z Sony Mobile to ważny krok, który może wpłynąć na dynamikę rynku technologicznego.



Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Actionu, podkreślił, że cieszy się z tej współpracy, która pozwoli na efektywne kierowanie produktów Sony do różnych kanałów dystrybucji. Smartfony oraz tablety to obecnie jedne z najszybciej rosnących kategorii produktowych, co czyni tę umowę jeszcze bardziej interesującą.



Action, jako autoryzowany dystrybutor, zyskuje dostęp do popularnej marki, co może zwiększyć jego konkurencyjność na rynku. Wprowadzenie produktów Sony do oferty to szansa na przyciągnięcie nowych klientów oraz umocnienie pozycji w branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.