Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Bayern Monachium najcenniejszą marką piłkarską 2013 roku!

Bayern Monachium najcenniejszą marką piłkarską 2013 roku!

Bayern Monachium najcenniejszą marką piłkarską 2013 roku!

CZQ>PL>MARKETING
Bayern Monachium najcenniejszą marką piłkarską 2013 roku!

Bayern Monachium, triumfator tegorocznej Ligi Mistrzów, zdobył tytuł najcenniejszej klubowej marki piłkarskiej w 2013 roku. Zgodnie z raportem firmy Brand Finance, wartość marki bawarskiego klubu wynosi 860 milionów dolarów.



Wartość marki drugiego finalistę, Borussii Dortmund, została oszacowana na 260 milionów dolarów, co pokazuje znaczną różnicę pomiędzy tymi dwoma klubami. W ciągu roku marka Bayernu wzrosła o 74 miliony dolarów, co podkreśla jego dominację na rynku.



Co więcej, Manchester United stracił na wartości, spadając z pierwszej na drugą pozycję, z 16 milionami dolarów mniej w porównaniu do roku 2012. W pierwszej dziesiątce nie zaszły większe zmiany, chociaż Borussia Dortmund zastąpiła Schalke Gelsenkirchen.



Pomimo sukcesów piłkarskich, marki klubów wciąż pozostają znacznie mniej wartościowe niż marki dużych firm.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.