Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Zmiany w DTZ: Nowa twarz w PR

Zmiany w DTZ: Nowa twarz w PR

Zmiany w DTZ: Nowa twarz w PR

CZQ>PL>MARKETING
Zmiany w DTZ: Nowa twarz w PR

Robert Borowicz zakończył swoją przygodę jako Marketing & PR manager w DTZ, firmie doradczej w sektorze nieruchomości komercyjnych. Po ponad dwóch latach pracy, przyszedł czas na zmiany. Jego miejsce zajęła Ada Taraszewska, która do tej pory była związana z Jones Lang LaSalle.



„Nie żegnam się z branżą nieruchomości” – zapewnia Borowicz, co sugeruje, że jego kariera może się rozwijać w innym kierunku. DTZ boryka się z nowymi wyzwaniami, a dalsze zmiany w strukturze firmy mogą być na horyzoncie.



Obecnie Ada Taraszewska jest odpowiedzialna za komunikację w DTZ. Jej doświadczenie w branży może przynieść świeże spojrzenie i nowe pomysły na działania marketingowe i PR. Czas pokaże, jakie zmiany przyniesie ta nowa konfiguracja.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.