Media społecznościowe: Nie dla każdego?
Media społecznościowe: Nie dla każdego?

Media społecznościowe nie są narzędziem dla każdego. Warto zadać sobie kilka pytań, zanim zdecydujemy się na działania w tych serwisach. Serwis prdaily.com publikuje listę pytań, które pomogą w podjęciu decyzji.
Przed założeniem konta na Facebooku czy Twitterze, warto zastanowić się, czy użytkownicy danego serwisu w ogóle rozmawiają o naszej firmie, branży lub konkurencji. Łatwo to sprawdzić, korzystając z znaczników. Na przykład, wpisując na Instagramie #Starbucks, odkryjemy, że oznaczenie to dotyczy blisko 1,9 mln fotografii.
Oznacza to 1,9 mln potencjalnych konwersacji oraz dużą ilość treści wygenerowanej przez samych internautów. Dobrze zaplanowana strategia obecności w mediach społecznościowych może przynieść ogromne korzyści, ale wymaga staranności i przemyślenia.
Na podstawie: Źródła









