Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ekstraklasa na fali zmian: T-Mobile przedłuża umowę, a nowy dyrektor komunikacji w drodze

Ekstraklasa na fali zmian: T-Mobile przedłuża umowę, a nowy dyrektor komunikacji w drodze

Ekstraklasa na fali zmian: T-Mobile przedłuża umowę, a nowy dyrektor komunikacji w drodze

CZQ>PL>MARKETING
Ekstraklasa na fali zmian: T-Mobile przedłuża umowę, a nowy dyrektor komunikacji w drodze

Ekstraklasa wprowadza istotne zmiany w swoich strukturach, poszukując nowego dyrektora ds. komunikacji. To odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku oraz rosnące wymagania sponsorów.

Warto zaznaczyć, że spółka przedłużyła umowę z Polską Telefonią Cyfrową, co oznacza, że T-Mobile pozostanie „Sponsorem Tytularnym” rozgrywek aż do końca sezonu 2014/2015. To ważny krok, który podkreśla zaangażowanie operatora w rozwój polskiego futbolu.

Po odejściu rzecznika prasowego, Adrian Skubis, Ekstraklasa zdecydowała się na współpracę z firmą headhunterską, aby znaleźć idealnego kandydata na to stanowisko. Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za szeroki zakres działań wizerunkowych, łącząc komunikację z marketingiem.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.