Media Saturn i InPost: Nowe Możliwości dla Klientów

Media Saturn i InPost: Nowe Możliwości dla Klientów

CZQ>PL>MARKETING
Media Saturn i InPost: Nowe Możliwości dla Klientów

Media Saturn zawarł ważne porozumienie z firmą InPost, które ma na celu ulepszenie usług dostawy. Maksymalne wymiary przesyłki wynoszą 41 x 38 x 64 cm, a waga nie może przekraczać 25 kg. To oznacza, że klienci będą mieli większą swobodę w wyborze produktów.



Obecnie InPost dysponuje niemal 900 punktami obsługi w 230 miejscowościach, a ich liczba ma szybko rosnąć. Grzegorz Kamionka, Kierownik Projektu Logistycznego E-Commerce w Media Saturn, podkreśla, że wprowadzenie tego rozwiązania znacząco zwiększa potencjał firmy w internecie.



Integer, właściciel InPost, w I kwartale bieżącego roku osiągnął przychody na poziomie 83 mln zł oraz 5,7 mln zł zysku netto. Rentowność paczkomatowego biznesu wynosi 7 proc., co świadczy o jego opłacalności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.