Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Inspiracje turystyczne z mediów społecznościowych

Inspiracje turystyczne z mediów społecznościowych

Inspiracje turystyczne z mediów społecznościowych

CZQ>PL>MARKETING
Inspiracje turystyczne z mediów społecznościowych

41 proc. użytkowników internetu w Polsce przyznaje, że informacje z serwisów społecznościowych mają wpływ na ich wybór oferty turystycznej. To wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Think Kong we współpracy z SW Research.



Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong, podkreśla, że media społecznościowe, takie jak Facebook czy NK, stały się kluczowymi platformami dla branży turystycznej. Użytkownicy tych serwisów oczekują inspirujących treści oraz prezentacji interesujących miejsc.



Kilen zaznacza, że wykorzystanie działań promocyjnych w social mediach i blogosferze może przynieść znakomite efekty kosztowe. Firmy turystyczne powinny skupić się na tworzeniu treści, które przyciągną uwagę i zainspirują potencjalnych klientów do wyboru ich oferty.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.