Spotify wchodzi na polski rynek z Hill+Knowlton Strategies

Spotify wchodzi na polski rynek z Hill+Knowlton Strategies

CZQ>PL>MARKETING
Spotify wchodzi na polski rynek z Hill+Knowlton Strategies

Spotify, popularny cyfrowy serwis streamingowy, ogłosił nawiązanie współpracy z agencją Hill+Knowlton Strategies. To krok w kierunku wprowadzenia marki na polski rynek, a agencja będzie odpowiedzialna za wszystkie działania PR oraz obsługę biura prasowego.



Pod kierownictwem Magdaleny Szulc oraz Tomasza Relewicza, zespół konsultantów z Hill+Knowlton Strategies ma za zadanie prowadzenie polskojęzycznych kanałów social media Spotify. Ta współpraca ma na celu zwiększenie świadomości marki wśród polskich użytkowników oraz efektywne dotarcie do nowej grupy odbiorców.



Choć szczegóły kontraktu nie zostały ujawnione, wiadomo, że Spotify zdobyło agencję w wyniku przetargu. To oznacza, że marka stawia na profesjonalizm i doświadczenie, co z pewnością wpłynie na jej rozwój w Polsce.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.