Bosch wybiera The Addictives do promocji pralek

Bosch wybiera The Addictives do promocji pralek

CZQ>PL>MARKETING
Bosch wybiera The Addictives do promocji pralek

Bosch ogłosił, że agencja The Addictives wygrała przetarg na stworzenie kampanii promującej pralki marki BOSCH. To znaczący krok w kierunku wzmocnienia obecności marki na rynku.



Agencja będzie odpowiedzialna za całość kampanii, w tym strategię oraz jej realizację w różnych kanałach, takich jak prasa, internet, a także sklepy (POS). Działania obejmą również SEM, e-commerce, ambient marketing oraz PR.



Kampania, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, potrwa do końca grudnia 2013 roku. Po stronie klienta projekt prowadzi Ania Drozdowska, a z ramienia agencji koordynacją zajmuje się Natalia Rostworowska, senior account manager.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.