Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Reakcja abonentów na nc+: Co dalej dla platformy?

Reakcja abonentów na nc+: Co dalej dla platformy?

Reakcja abonentów na nc+: Co dalej dla platformy?

CZQ>PL>MARKETING
Reakcja abonentów na nc+: Co dalej dla platformy?

nc+ przeprasza swoich abonentów za problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części klientów. Julien Verley, prezes nc+, przyznał, że reakcja abonentów „przerosła nasze możliwości odpowiedzi”. To wyznanie pokazuje, jak ważna jest efektywna komunikacja w branży.



Władze platformy postanowiły zareagować na krytykę, zwiększając zasoby biur obsługi klienta. „Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy” – dodał Verley. Zmiany mają na celu poprawę relacji z abonentami oraz przywrócenie ich zaufania.



Aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu, nc+ zwiększa również zespół moderatorów na swoim forum ncplus.pytania.pl. „Robimy wszystko, żeby udzielić zainteresowanym informacji” – zapewniają przedstawiciele platformy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.