Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Anachroniczne relacje inwestorskie polskich spółek

Anachroniczne relacje inwestorskie polskich spółek

Anachroniczne relacje inwestorskie polskich spółek

CZQ>PL>MARKETING
Anachroniczne relacje inwestorskie polskich spółek

Polskie spółki wciąż nie wykorzystują potencjału nowoczesnych technologii w relacjach inwestorskich. Pomimo dostępności nowych narzędzi, takich jak transmisje internetowe czy wideoczaty, wiele firm ogranicza się jedynie do podstawowych form komunikacji.

Według Parkiet, tradycyjne metody, takie jak e-mail i strona internetowa, wciąż dominują. Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG) oraz Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII) podkreślają, że wiele spółek nie korzysta z nowoczesnych rozwiązań.

„Ogromna większość spółek ogranicza się wyłącznie do tego, co obowiązkowe” – powiedział dyrektor generalny SII. W dobie cyfryzacji, to podejście może wpłynąć na relacje z inwestorami oraz reputację firm.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.