Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Komputronik rozszerza asortyment własnych marek!

Komputronik rozszerza asortyment własnych marek!

Komputronik rozszerza asortyment własnych marek!

CZQ>PL>MARKETING
Komputronik rozszerza asortyment własnych marek!

Komputronik ogłasza ambitne plany rozwoju swoich marek, w tym Accura i California Acces. Prezes firmy, Wojciech Buczkowski, ujawnił, że asortyment ma być wzbogacony o nowe akcesoria, takie jak myszki i głośniki. Produkty te będą importowane z Azji, co może wpłynąć na cenę i dostępność.

W ubiegłym roku sprzedano 5 tys. tabletów California Acces, a zapasy urządzeń są na wyczerpaniu. Komputronik nie planuje na razie zamówienia nowej partii, co może zaskoczyć klientów. W 2012 roku firma sprzedała 69 tys. tabletów, co stanowiło 10% rynku, a w bieżącym roku wynik ma być niemal dwukrotnie wyższy!

Wojciech Buczkowski przewiduje szybki wzrost sprzedaży, co może przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów oraz klientów. Komputronik stawia na innowacje i rozwój, co może wpłynąć na jego pozycję na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.