Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Sieci handlowe w mediach: Kto rządzi popularnością?

Sieci handlowe w mediach: Kto rządzi popularnością?

Sieci handlowe w mediach: Kto rządzi popularnością?

CZQ>PL>MARKETING
Sieci handlowe w mediach: Kto rządzi popularnością?

Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, przyciągając uwagę zarówno mediów, jak i konsumentów. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która dominowała w kategorii dyskontów, głównie dzięki swojej skutecznej obecności w mediach społecznościowych.



Na trzeciej pozycji uplasował się Lidl, który, mimo że poniósł największe wydatki reklamowe w badanym miesiącu, nie zdołał przekroczyć konkurencji. Wyniki te pokazują, że wydatki na reklamę nie zawsze przekładają się na medialną popularność.



Warto również zauważyć, że w sektorze elektroniki sytuacja wygląda podobnie. Euro RTV AGD, mimo największych nakładów na reklamy, znalazł się dopiero na piątym miejscu pod względem popularności medialnej. To pokazuje, że strategia marketingowa i sposób komunikacji z klientami są kluczowe.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.