Tabletowy Boom: Polskie Marki na Czołowej Pozycji!
Tabletowy Boom: Polskie Marki na Czołowej Pozycji!

Według najnowszych danych z Agito.pl, polskie marki tabletów, takie jak Modecom i GoClever, zdominowały rynek sprzedaży. Mimo braku szczegółowych danych o udziałach w rynku, wyniki jasno pokazują, że tabletowy boom trwa!
Patryk Wojtas, manager produktu w Agito.pl, podkreśla, że rok 2013 oraz nadchodzące miesiące to czas tabletów, szczególnie tych w przystępnych cenach. Rodzime marki, takie jak Kiano oraz Modecom, skutecznie przyciągają uwagę klientów. Co więcej, chiński producent Ainol zaczyna zdobywać popularność w Polsce.
Wygoda użytkowania oraz funkcjonalność to kluczowe czynniki, które wpływają na wybór tabletów przez konsumentów. Klienci poszukują sprzętu, który ułatwi im dostęp do poczty elektronicznej oraz wielu innych aplikacji.
Na podstawie: Źródła









