Startupy z perspektywy Izy Sadowskiej: Sukces aplikacji mobilnej

Startupy z perspektywy Izy Sadowskiej: Sukces aplikacji mobilnej

CZQ>PL>MARKETING
Startupy z perspektywy Izy Sadowskiej: Sukces aplikacji mobilnej

W drugiej części wywiadu z Izą Sadowską, poznajemy fascynujący świat startupów oraz szczegóły dotyczące nowej aplikacji mobilnej. Jakie są kluczowe elementy, które przyczyniły się do jej sukcesu? Dowiedz się więcej o strategiach promocyjnych oraz sposobach zachęcania użytkowników do współpracy.



Aplikacja została wprowadzona na rynek pod koniec października i od razu zyskała dużą popularność. W ciągu pierwszych dwóch tygodni pobrano ją ponad 5 tys. razy, a obecnie liczba ta zbliża się do 16 tys.. Interesujące jest to, że 2/3 pobrań dotyczyło smartfonów z systemem Android.



Użytkownicy wyrazili swoje zadowolenie, oceniając aplikację na średnią 4,2 w Google Play. Jakie czynniki wpływają na takie wysokie oceny? To pytanie, które z pewnością zadają sobie inni startupowcy.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPKAMPANIE STUDY

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.