Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Adobe zmienia agencję PR po 9 latach współpracy

Adobe zmienia agencję PR po 9 latach współpracy

Adobe zmienia agencję PR po 9 latach współpracy

CZQ>PL>MARKETING
Adobe zmienia agencję PR po 9 latach współpracy

Adobe zakończyło 9-letnią współpracę z agencją Fleishman-Hillard, co stanowi znaczącą zmianę w strategii komunikacyjnej firmy. Od 1 grudnia 2012 roku, za działania public relations oraz social media odpowiada ComPress.

Nowa agencja będzie odpowiedzialna nie tylko za media relations, ale także za strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz koordynację testów. Pozyskanie nowego klienta było wynikiem przetargu, w którym uczestniczyło 7 agencji.

Umowa z ComPress została podpisana na rok, a projekt prowadzą doświadczeni specjaliści: Marta Odrzywolska (social media director), Adam Mitura (senior account manager) oraz Kamil Gołdy (account manager). Obie firmy nie ujawniają dodatkowych szczegółów dotyczących współpracy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.