Rok 2012 w PR: Strach i Nowe Trendy
Rok 2012 w PR: Strach i Nowe Trendy

Grzegorz Miller, CEO Monday PR, podsumowuje mijający rok jako trudniejszy od poprzednich dwóch. Zauważa, że w PR dominują media relations oraz wykonywanie odgórnych zaleceń, co wpływa na sposób, w jaki firmy komunikują się z otoczeniem.
Wzrost spirali strachu przed kryzysem, napędzany przez media i nieodpowiedzialne wypowiedzi polityków, spowodował, że decyzje zakupowe stały się bardziej ostrożne. Zarówno społeczeństwa, jak i rady nadzorcze korporacji zaczęły działać w atmosferze zagrożenia.
Miller zwraca uwagę na efekty komunikacji wideo, które w ostatnim czasie zyskały na znaczeniu. Euro 2012 miało znaczący wpływ na wizerunek Polski, co otworzyło nowe możliwości dla branży PR w nadchodzących latach, a zwłaszcza w 2013.
Na podstawie: Źródła









