Kradzież pomysłów w marketingu - powszechny problem!
Kradzież pomysłów w marketingu - powszechny problem!

Tomasz Michniewicz, dyrektor zarządzający SARTE, zwraca uwagę na niebezpieczeństwo kradzieży pomysłów w branży marketingowej. W wywiadzie dla PRoto.pl przyznaje, że osobiście doświadczył tego problemu, tracąc format telewizyjny na rzecz zagranicznej stacji.
Jak podkreśla Michniewicz, kradzież pomysłów to zjawisko, które dotyka nie tylko jego, ale również wielu znajomych w branży. Oprócz programów telewizyjnych, kradzione są także zdjęcia, koncepcje kampanii reklamowych oraz dokumenty, takie jak listy kandydatów na stanowiska.
W obliczu rosnącej skali tego zjawiska, konieczne staje się wprowadzenie skuteczniejszych mechanizmów ochrony intelektualnej, które pomogą w zabezpieczeniu innowacyjnych pomysłów przed nieuczciwymi praktykami.
Na podstawie: Źródła









