PR w 2012: Wyzwania i Online'owa Transformacja

PR w 2012: Wyzwania i Online'owa Transformacja

CZQ>PL>MARKETING
PR w 2012: Wyzwania i Online'owa Transformacja

Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime, podsumowała rok 2012 jako czas pełen wyzwań dla branży PR. W obliczu wydarzeń takich jak EURO 2012 oraz Olimpiada w Londynie, media polskie skupiły się na dużych wydarzeniach, co zdominowało komunikację.



Wzrost obaw o nadchodzący kryzys wpłynął na ostrożniejsze decyzje w zakresie budżetów komunikacyjnych. Labudda zauważyła, że marki i komunikacja zaczynają coraz bardziej przechodzić do sfery on-line, a to zmienia dynamikę rynku PR.



W obliczu tych zmian, PR-owcy muszą dostosować swoje strategie i narzędzia, aby sprostać nowym wymaganiom. Przy braku perspektyw na wzrost budżetów, kluczowe staje się wykorzystanie mediów społecznościowych w efektywny sposób.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.