Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe Wyzwania w PR: Jak Kreatywność Może Zmienić Branżę

Nowe Wyzwania w PR: Jak Kreatywność Może Zmienić Branżę

Nowe Wyzwania w PR: Jak Kreatywność Może Zmienić Branżę

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Wyzwania w PR: Jak Kreatywność Może Zmienić Branżę

Barbara Sołtysińska, prezes agencji Livebrand Communications, wskazuje na rosnące wyzwania, przed którymi stoi branża PR. W dobie intensywnej konkurencji, kluczowe staje się wykorzystanie tanich i kreatywnych rozwiązań.



Według Sołtysińskiej, tradycyjny PR powinien być wzbogacony o działania niestandardowe, które dotychczas były domeną reklamy. „Tak długo, jak agencje PR będą się uciekały do miałkich rozwiązań, tak PR będzie na tym tracił, również wizerunkowo” – ostrzega.



Livebrand Communications stawia na dzięki guerillowym i ambushowym strategiom, co otwiera nowe możliwości w komunikacji. Warto zatem zastanowić się, jak innowacyjne podejście może wpłynąć na przyszłość PR.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.