Autentyczność marek kluczem do sukcesu w erze mediów społecznościowych

Autentyczność marek kluczem do sukcesu w erze mediów społecznościowych

CZQ>PL>MARKETING
Autentyczność marek kluczem do sukcesu w erze mediów społecznościowych

Bob Bejan, szef ds. rozwoju w MSL Group, podkreśla znaczenie autentyczności w działaniach marek. W erze mediów społecznościowych, gdzie każdy krok może być publicznie oceniany, marki muszą działać zgodnie z obietnicami, jakie składają swoim klientom.

„Wszelkie rozbieżności między tym, co marka obiecuje, a tym, co rzeczywiście oferuje, nie będą tolerowane przez konsumentów” – stwierdza Bejan. W jego opinii, przemiany w podejściu do komunikacji są niezbędne, aby dostosować się do oczekiwań współczesnych klientów.

Bejan zauważa, że wiele firm nadal nie zdaje sobie sprawy z potencjalnych konsekwencji działań w mediach społecznościowych. Wymaga to od organizacji znacznie szybszej reakcji na różne wydarzenia oraz przemyślenia strategii działania.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.