Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Social Media vs. Tradycyjne Kampanie: Kto Wygrywa?

Social Media vs. Tradycyjne Kampanie: Kto Wygrywa?

Social Media vs. Tradycyjne Kampanie: Kto Wygrywa?

CZQ>PL>MARKETING
Social Media vs. Tradycyjne Kampanie: Kto Wygrywa?

Social media zyskują na znaczeniu w polskim marketingu, przyciągając aż 18 milionów użytkowników miesięcznie. To otwiera ogromne możliwości dla marketerów, którzy muszą jednak zmierzyć się z wyzwaniami w zakresie pomiaru skuteczności działań w tych kanałach.

Jak zauważa Bartłomiej Dwornik z interatywnie.com, siła społeczności online jest nieporównywalna z nawet najbardziej wyszukanymi kampaniami reklamowymi. W rzeczywistości, opinie znajomych oraz innych internautów mają znacznie większy wpływ na decyzje zakupowe.

Wyniki badania firmy AD-Vice pokazują, że marketing szeptany jest kluczowym elementem efektywnego dotarcia do konsumentów, co może zrewolucjonizować podejście do tradycyjnych strategii reklamowych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.