Przyszłość kampanii reklamowych: Wywiad z Pawłem Heinzem
Przyszłość kampanii reklamowych: Wywiad z Pawłem Heinzem

Wywiad z Pawłem Heinzem, dyrektorem kreatywnym w agencji Leo Burnett, rzuca światło na zmiany w marketingu. Jako przewodniczący jury tegorocznego konkursu Golden Drum, Paweł analizuje, jak rozwój technologii wpływa na kampanie reklamowe.
W odpowiedzi na pytanie dotyczące przyszłości kampanii wykorzystujących pojedynczy kanał komunikacji, Paweł przyznaje, że liczba zgłoszeń w tych kategoriach nieznacznie spada. Z drugiej strony, kategorie zintegrowane zyskują na popularności. To odzwierciedla zmiany w sposobie korzystania z mediów przez konsumentów.
Paweł zauważa, że multikanałowość jest teraz oczywistością i podkreśla, że odpowiada na dynamiczne zmiany w naszym życiu. To zjawisko nie tylko ukazuje ewolucję marketingu, ale również potrzeby współczesnych odbiorców.
Na podstawie: Źródła









