Microsoft zmienia oblicze partnerstwa w IT

Microsoft zmienia oblicze partnerstwa w IT

CZQ>PL>MARKETING
Microsoft zmienia oblicze partnerstwa w IT

Microsoft Partner Strategy Conference 2012 przynosi nowe spojrzenie na wyzwania, przed którymi stoją firmy partnerskie. W obliczu globalnego kryzysu ekonomicznego, Microsoft wskazuje, że ten czas może być szansą na rozwój.


Obecnie, rynek IT skupia się na użytkowniku i jego potrzebach, co wymusza zmiany w podejściu resellerów oraz integratorów. Modele biznesowe, które były skuteczne kilka lat temu, mogą już nie przynosić oczekiwanych rezultatów.


Nowe produkty i technologie oferowane przez Microsoft otwierają drogę do modyfikacji modeli biznesowych. Firmy mogą przejść z roli sprzedawcy do marżowego modelu dostawcy usług, co stwarza większe możliwości finansowe.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.