MSL Group Polska traci kluczowych pracowników: co to oznacza dla agencji?

MSL Group Polska traci kluczowych pracowników: co to oznacza dla agencji?

CZQ>PL>MARKETING
MSL Group Polska traci kluczowych pracowników: co to oznacza dla agencji?

W sierpniu MSL Group Polska pożegnała Monikę Perek, dyrektor zarządzającą, co już samo w sobie wzbudziło wiele emocji w branży. Teraz, w kolejnej fali zmian, agencja traci Barbarę Sołtysińską, dotychczasową dyrektor strategiczną, która przejęła część obowiązków Perek.

Oprócz tego, od października w MSL Financial Communications nie zobaczymy już Alicji Górki, managera odpowiedzialnego za kluczowe strategie komunikacyjne oraz nowe projekty. Te zmiany mogą znacząco wpłynąć na przyszłość agencji, która musi stawić czoła rosnącej konkurencji.

CEO MSLGROUP Poland, Jerzy Ciszewski, potwierdził te informacje, podkreślając, że decyzje te były trudne, ale konieczne. Jakie wyzwania czekają teraz na MSL Group? Czas pokaże, czy nowe kierunki przyniosą oczekiwane rezultaty.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.