Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Anatomia Pinteresta: Jak 600 tys. stało się 20 mln w rok

Anatomia Pinteresta: Jak 600 tys. stało się 20 mln w rok

Anatomia Pinteresta: Jak 600 tys. stało się 20 mln w rok

CZQ>PL>MARKETING
Anatomia Pinteresta: Jak 600 tys. stało się 20 mln w rok

W ciągu zaledwie jednego roku liczba użytkowników Pinteresta wzrosła z 608 tys. do 20,4 mln. To imponujący wynik, który zwraca uwagę na potencjał serwisu w świecie e-commerce.



Portal fastcodesign.com przeanalizował, dlaczego Pinterest może być przyszłością tego rynku. Kluczowym elementem jest duża dysproporcja między płciami: aż 79 proc. użytkowników to kobiety. To sprawia, że Pinterest staje się szczególnie interesującą platformą dla marek skierowanych do kobiet.



Warto zauważyć, że większość użytkowników (55 proc.) łączy się z serwisem za pośrednictwem Ipadów, a 28 proc. korzysta z smartfonów. To pokazuje, że Pinterest zyskuje na znaczeniu, szczególnie w mobilnym świecie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.