Social Media jako Kluczowe Narzędzie w PR

Social Media jako Kluczowe Narzędzie w PR

CZQ>PL>MARKETING
Social Media jako Kluczowe Narzędzie w PR

Social media stają się nieodzownym elementem strategii w branży PR, a ich znaczenie rośnie z dnia na dzień. Kto lepiej potrafi komunikować się z klientami, jeśli nie specjaliści od PR?



Na początku kampanie w mediach społecznościowych były prowadzone głównie przez działy marketingu. Jednak rozwój tego kanału wymusił dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym. Właśnie tę rolę powinien pełnić dobry PR-owiec, który potrafi odpowiednio reagować na potrzeby odbiorców.



Niemiecka branża public relations zareagowała na te zmiany, ogłaszając nowe kierunki rozwoju. GPRA, stowarzyszenie zrzeszające agencje PR, precyzuje cele, które mają pomóc w pełniejszym wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.