Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Komunikacja kryzysowa Michała Tuska: błąd za błędem

Komunikacja kryzysowa Michała Tuska: błąd za błędem

Komunikacja kryzysowa Michała Tuska: błąd za błędem

CZQ>PL>MARKETING
Komunikacja kryzysowa Michała Tuska: błąd za błędem

Według Łukasza Mężyka z portalu 300polityka.pl, Michał Tusk w sprawie współpracy z OLT złamał prawie wszystkie zasady dotyczące komunikacji kryzysowej. Jego decyzje doprowadziły do sytuacji, w której wiadomość o pracy dla linii lotniczych stała się początkiem „serialu śledczego”.



Ekspert zauważa, że gdyby Tusk na początku ujawnił wszystkie informacje i dokumenty, uniknąłby wielu problemów. Choć zareagował szybko, informując samodzielnie o współpracy z OLT, to nie wystarczyło to, by ocalić jego wizerunek.



Warto podkreślić, że kluczowym elementem komunikacji kryzysowej jest jawność. Tusk powinien był od razu przedstawić wszystkie, nawet niekorzystne dla siebie fakty, co mogłoby pomóc w zakończeniu tej sprawy w mniej kontrowersyjny sposób.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.