Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ryanair wprowadza niecodzienne opłaty za informacje prasowe

Ryanair wprowadza niecodzienne opłaty za informacje prasowe

Ryanair wprowadza niecodzienne opłaty za informacje prasowe

CZQ>PL>MARKETING
Ryanair wprowadza niecodzienne opłaty za informacje prasowe

Linie lotnicze Ryanair zaskakują nowym sposobem na generowanie zysków. Oprócz tradycyjnych opłat za nadbagaż, przewoźnik zdecydował się na sprzedaż informacji prasowych, zdjęć swojego szefa oraz możliwość zadawania pytań podczas konferencji prasowej.



W cenniku, który dołączono do zaproszenia na konferencję, można znaleźć różne stawki. Pozyskanie informacji prasowej kosztuje jedynie 1 zł, natomiast zadanie pytania po polsku szefowi linii, Michaelowi O’Leariemu, to wydatek rzędu 5 zł. Dodatkowo, zdjęcie prezesa Ryanair można nabyć za 10 zł.



Jak komentuje przedstawiciel firmy, „Jak najbardziej. Pobieramy opłaty za nadbagaż, pobieramy także za informacje prasowe”. Czy to nowy standard w branży lotniczej?



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.