Promocja Krakowa podczas Euro 2012 warta 100 mln zł!

Promocja Krakowa podczas Euro 2012 warta 100 mln zł!

CZQ>PL>MARKETING
Promocja Krakowa podczas Euro 2012 warta 100 mln zł!

Kraków zyskał na znaczeniu dzięki Euro 2012, a jego promocja w zagranicznych mediach została wyceniona na minimum 100 mln zł. Filip Szatanik, szef miejskiego centrum prasowego, podkreślił, że wydarzenie to stworzyło szansę na przyciągnięcie turystów w przyszłości.



„Liczymy na tzw. efekt barceloński. Ci ludzie, którzy przyjechali do nas na Euro 2012, będą naszymi ambasadorami” – powiedział Szatanik w rozmowie z Gazetą Wyborczą Kraków. Warto zauważyć, że 600 zagranicznych dziennikarzy, którzy odwiedzili miasto, relacjonowali nie tylko sport, ale także atmosferę samego Krakowa.



Magdalena Sroka, wiceprezydent Krakowa, dodała, że codzienne relacje telewizji holenderskiej z pobytu ich drużyny w mieście przyczyniły się do zwiększenia jego rozpoznawalności na arenie międzynarodowej. To z pewnością przyniesie długofalowe korzyści dla turystyki w Małopolsce.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.