PZPN wybiera agencję 6ix WoMM & Social Media!

PZPN wybiera agencję 6ix WoMM & Social Media!

CZQ>PL>MARKETING
PZPN wybiera agencję 6ix WoMM & Social Media!

Polski Związek Piłki Nożnej ogłosił, że nawiązał współpracę z agencją 6ix WoMM & Social Media. To znaczący krok w kierunku wzmocnienia komunikacji Związku w mediach społecznościowych.



W ramach rocznej umowy, agencja zajmie się prowadzeniem profili PZPN na platformach takich jak Facebook, Google+ oraz YouTube. Dodatkowo, zrealizowane zostaną aplikacje, zakładki oraz infografiki, które wzbogacą interakcję z fanami.



Wsparcie dla działań PZPN zapewni również agencja E_misja Interactive 360, która będzie odpowiedzialna za tworzenie wiedoinfografik. Cały zespół agencji, z biur w Warszawie i Poznaniu, będzie odpowiedzialny za komunikację z klientem.



Współpraca została nawiązana dzięki zwycięstwu agencji w konkursie ofert ogłoszonym przez PZPN, co świadczy o ich profesjonalizmie i umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.