Branża gier w Polsce boryka się z poważnym niedoborem pracowników

Branża gier w Polsce boryka się z poważnym niedoborem pracowników

CZQ>PL>MARKETING
Branża gier w Polsce boryka się z poważnym niedoborem pracowników

W branży gier w Polsce brakuje co najmniej 200 pracowników, co stawia wiele studiów developerskich w trudnej sytuacji. Jak zauważa Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games, fachowcy tacy jak programiści, graficy czy designerzy są obecnie na wagę złota.

Podczas ostatnich targów GameDay, niemal każdy prelegent apelował do słuchaczy o zgłaszanie swoich kandydatur do pracy. Niedobór pracowników wynika głównie z niewystarczającej liczby kierunków edukacyjnych w Polsce, które mogłyby przygotować przyszłych specjalistów w tej dziedzinie.

Brak odpowiednich szkół i kursów w kierunku game-devu sprawia, że wiele talentów nie ma możliwości rozwijania swoich umiejętności w tym obszarze. To poważny problem, z którym przemysł gier musi się zmierzyć, aby móc się rozwijać.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.