Debiut Facebooka: Przyszłość w cieniu wątpliwości

Debiut Facebooka: Przyszłość w cieniu wątpliwości

CZQ>PL>MARKETING
Debiut Facebooka: Przyszłość w cieniu wątpliwości

Facebook zadebiutował na giełdzie, a inwestorzy zgodzili się na cenę 38 dolarów za akcję. To wydarzenie może przynieść firmie aż 16 miliardów dolarów. Jednak nie wszyscy są przekonani o sukcesie platformy społecznościowej.



Badania przeprowadzone przez agencję Associated Press oraz stację CNBC pokazują, że 43% respondentów wierzy w przyszłość Facebooka. Z kolei 46% jest zdania, że serwis przeminie, gdy na rynku pojawią się nowe innowacje. Tylko 11% nie ma zdania na ten temat.



W obliczu tak skrajnych opinii, przyszłość Facebooka pozostaje niepewna. Jakie kroki podejmie firma, aby przekonać sceptyków? Czas pokaże, czy Facebook zdoła utrzymać swoją pozycję na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.