Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowy Wizerunek Górali: Honor i Tradycja

Nowy Wizerunek Górali: Honor i Tradycja

Nowy Wizerunek Górali: Honor i Tradycja

CZQ>PL>MARKETING
Nowy Wizerunek Górali: Honor i Tradycja

Góral piwu i dutkom nigdy nie odmówi – to stereotyp, który Związek Podhalan pragnie zmienić. W Zakopanem górale, często przedstawiani jako sprzedawcy piwa i targujący się przekupki, mają do odegrania znacznie większą rolę.



Prezes zakopiańskiego oddziału ZP, Marcin Zubek, podkreśla, że chodzi o to, aby góral był postrzegany w dobrym świetle. „To człowiek honoru, który radzi sobie w życiu” – mówi. Związek chce pokazać, że górale to nie tylko postacie z reklam, ale także ludzie z pasją i wartościami.



Jan Gąsienica Walczak, członek Związku, dodaje, że turysta przyjeżdżający w Tatry pragnie nie tylko zabawy, ale także autentyczności. „Powinniśmy myśleć o tym, co robimy” – przestrzega, apelując o większą świadomość wśród górali i ich podejście do turystyki.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.