Odkryj tajniki sponsoringu sportowego na Dniach Marketingu Sportowego!
Odkryj tajniki sponsoringu sportowego na Dniach Marketingu Sportowego!

Już wkrótce, w dniach 22-23 marca, Stadion Narodowy w Warszawie stanie się miejscem największego wydarzenia w świecie marketingu sportowego. Dni Marketingu Sportowego świętują swoją dziesiątą jubileuszową edycję, przyciągając międzynarodowych ekspertów i pasjonatów.
Na konferencji poruszone zostaną najważniejsze trendy w sponsoringu sportowym, z naciskiem na zarządzanie obiektami sportowymi w kontekście nadchodzącego Euro 2012. Wśród prelegentów znajdzie się William Fenton, Director of Sponsorship Consulting, który podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat sponsoringu w czasach kryzysu ekonomicznego.
Nie zabraknie również prezentacji profesora Simona Chadwicka na temat ambush marketingu, co z pewnością zainteresuje wielu uczestników. To wydarzenie to nie tylko możliwość zdobycia wiedzy, ale także doskonała okazja do networkingu i wymiany doświadczeń.
Na podstawie: Źródła









