Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe wyzwania komunikacyjne na rynku NewConnect

Nowe wyzwania komunikacyjne na rynku NewConnect

Nowe wyzwania komunikacyjne na rynku NewConnect

CZQ>PL>MARKETING
Nowe wyzwania komunikacyjne na rynku NewConnect

Małgorzata Halaba, senior advisor w Ciszewski MSL Financial Communications, w drugiej części wywiadu porusza kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji spółek giełdowych. Zwraca uwagę, że wiele firm notowanych na rynku NewConnect nie spełnia obowiązków informacyjnych, co może wpłynąć na ich przyszłość.



Halaba podkreśla, że mimo mniejszych wymagań informacyjnych na NewConnect, komunikacja jest kluczowa dla rozwoju spółek. Firmy, które traktują ten rynek jako przystanek przed głównym parkietem, powinny rozpocząć informowanie inwestorów jak najwcześniej. To pozwoli na zbudowanie zaufania i lepszej reputacji.



W kontekście rozwoju rynku, istotne jest, aby spółki nie tylko skupiały się na wykonywaniu obowiązków, ale także na aktywnym angażowaniu społeczności inwestycyjnej. Jak zaznacza Halaba, lepsza komunikacja może przynieść korzyści zarówno dla spółek, jak i ich inwestorów.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.