Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

ACTA i Prawo Autorskie w PR: Kluczowe Zagadnienia

ACTA i Prawo Autorskie w PR: Kluczowe Zagadnienia

ACTA i Prawo Autorskie w PR: Kluczowe Zagadnienia

CZQ>PL>MARKETING
ACTA i Prawo Autorskie w PR: Kluczowe Zagadnienia

W styczniu i lutym 2012 roku, społeczeństwo w Polsce żyło informacją o podpisaniu umowy ACTA. Protesty na ulicach były na porządku dziennym, a grupa Anonymus blokowała strony rządowe. Warto jednak zastanowić się, co tak naprawdę oznacza ACTA dla polskich PR-owców.



Wielu protestujących nie miało świadomości, jak ACTA odnosi się do obowiązujących przepisów prawa autorskiego w Polsce. Czy rzeczywiście zmieni coś w pracy PR-owców? Jakie prawa chronią twórców i ich utwory?



Odpowiedzi na te pytania znajdziesz na szkoleniu „ACTA i prawo autorskie w PR”, które odbędzie się 20 marca w Warszawie. To doskonała okazja, by poznać zasady, na jakich PR-owiec może wykorzystywać utwory innych twórców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.