Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PR a Dziennikarstwo: Czy Pluralizm Mediów Jest Iluzją?

PR a Dziennikarstwo: Czy Pluralizm Mediów Jest Iluzją?

PR a Dziennikarstwo: Czy Pluralizm Mediów Jest Iluzją?

CZQ>PL>MARKETING
PR a Dziennikarstwo: Czy Pluralizm Mediów Jest Iluzją?

W branży komunikacyjnej od lat toczy się dyskusja na temat związku public relations z dziennikarstwem. Temat ten budzi wiele kontrowersji, zwłaszcza gdy rozważamy, czy PR-owcy nie ograniczają pluralizmu mediów.



Niektórzy krytycy twierdzą, że różnorodność tematów w mediach jest jedynie pozorna, a agencje PR jedynie zawężają pole dyskusji. Barbara Baerns, profesor teorii i praktyki dziennikarskiej, sugeruje, że PR wpływa na kształtowanie przekazu medialnego, co może prowadzić do monopolizacji treści.



W latach 1979-1985 Baerns przeprowadziła badania, które miały na celu zbadanie roli PR w dziennikarstwie. Jej wnioski mogą zaskoczyć wiele osób i rzucić nowe światło na współczesne media oraz ich funkcjonowanie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.