Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Wysoka cena za pornodomeny – firmy w tarapatach

Wysoka cena za pornodomeny – firmy w tarapatach

Wysoka cena za pornodomeny – firmy w tarapatach

CZQ>PL>MARKETING
Wysoka cena za pornodomeny – firmy w tarapatach

Wysoka cena za pornodomeny staje się rzeczywistością dla wielu znanych firm w Polsce, takich jak Orlen, PZU czy PKP. Zarejestrowanie adresów z końcówką .xxx wiąże się z ogromnym ryzykiem dla marek, które nie zablokowały swoich znaków towarowych na czas.



Od grudnia 2011 roku obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, co oznacza, że firmy, które nie wykupiły swoich domen, teraz muszą stawiać czoła szantażystom oraz pozwom sądowym. Z danych ICM Registry wynika, że jedna osoba z Olsztyna zarejestrowała wiele kontrowersyjnych adresów, w tym pzu.xxx czy empik.xxx.



Takie działania mogą mieć na celu cybersquatting, co stawia w trudnej sytuacji wiele znanych marek. Firmy muszą teraz zapłacić wysoką cenę za swoje zaniedbania w ochronie znaków towarowych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.