Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Social Media: Nie Święty Graal Marketingu

Social Media: Nie Święty Graal Marketingu

Social Media: Nie Święty Graal Marketingu

CZQ>PL>MARKETING
Social Media: Nie Święty Graal Marketingu

„Dziś ludzie już nie kupują rzeczy. Oni się do nich przyłączają” – te słowa Pameli Moore, szefowej agencji marketingu cyfrowego ZoomFactor, podkreślają, jak zmienił się krajobraz zakupowy. Mimo że media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu, nie są one panaceum na wszystkie problemy.



Jak zauważa Filip Kowalik w magazynie Forbes, sieć stała się narzędziem, które zmienia sposób organizowania społeczeństwa i biznesu. Wzrost możliwości zarabiania oraz rosnący apetyt na ryzyko to tylko niektóre z efektów, jakie przyniosły media społecznościowe.



Jednakże, Kowalik ostrzega, że media społecznościowe to nie Święty Graal marketingu. Ludzie organizują się w internecie zarówno w celach politycznych, jak i komercyjnych, co może prowadzić do nieprzewidywalnych skutków.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.