Agnieszka Muniak nowym account managerem w Fleishman-Hillard
Agnieszka Muniak nowym account managerem w Fleishman-Hillard

Od listopada 2011 roku, Agnieszka Muniak objęła stanowisko account managera w dziale technology w agencji Fleishman-Hillard. To ważny krok w jej karierze, po ponad dwóch latach pracy w agencji jako account executive.
W czasie swojej kariery, Muniak miała okazję pracować dla renomowanych klientów, takich jak Fellowes, Adobe, Philips i AVG. Jej doświadczenie zdobyte w Ogilvy PR również wzbogaciło jej portfolio, gdzie uczestniczyła w projektach dla Servier oraz Haagen-Dazs.
Oprócz doświadczenia w PR, Muniak posiada także umiejętności w zakresie marketingu politycznego oraz promocji produktów super premium z branży FMCG. Jej wykształcenie obejmuje Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studium Public Relations.
Na podstawie: Źródła









