Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Malejący popyt na iPady: Co dalej z Apple?

Malejący popyt na iPady: Co dalej z Apple?

Malejący popyt na iPady: Co dalej z Apple?

CZQ>PL>MARKETING
Malejący popyt na iPady: Co dalej z Apple?

Według analityka Billa Shope’a, popyt na iPady znacząco maleje. Od premiery nowego modelu, cena urządzenia nie uległa większym zmianom, co w odróżnieniu od historii pierwszego iPhone'a, gdzie cena spadła z 599 do 399 dolarów w krótkim czasie, budzi niepokój.



Ekspert sugeruje, że Apple musi zainwestować w rozwój iCloud oraz wdrożyć Siri w iPadzie, by poprawić atrakcyjność swojego produktu. Wprowadzenie funkcji, które umożliwią obsługę urządzenia za pomocą głosu, może okazać się kluczowe.



Shope’a uważa, że iPad z 8-gigabajtową pamięcią w cenie poniżej 400 dolarów mógłby skutecznie konkurować z tańszymi modelami innych producentów, przyciągając klientów wrażliwych na cenę. Obecnie najtańszy iPad2 w polskich e-sklepach, według porównywarki Ceneo.pl, nie spełnia tych oczekiwań.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.