Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe horyzonty w PR: Międzynarodowe konteksty w nowej książce

Nowe horyzonty w PR: Międzynarodowe konteksty w nowej książce

Nowe horyzonty w PR: Międzynarodowe konteksty w nowej książce

CZQ>PL>MARKETING
Nowe horyzonty w PR: Międzynarodowe konteksty w nowej książce

W październiku 2023 roku na rynku wydawniczym zadebiutowała książka „Public relations – konteksty międzykulturowe i międzynarodowe”. Pod redakcją naukową Grażyny Piechoty, praca ta gromadzi teksty zarówno naukowców, jak i praktyków PR-u, w tym prace dyplomowe studentów.



W recenzji, prof. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego podkreśla, że potrzebujemy nowych analiz i propozycji w obszarze PR-u. Zdaniem eksperta, książka dostarcza cennych informacji, które mogą wspierać rozwój teorii i praktyki w tej dziedzinie.



Teksty zawarte w publikacji stanowią ważny krok w kierunku zrozumienia międzynarodowych kontekstów PR. Ich różnorodność sprawia, że są one interesujące nie tylko dla badaczy, ale także dla praktyków, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.