Jak Kryzysy PR Zmieniają Oblicze Biznesu

Jak Kryzysy PR Zmieniają Oblicze Biznesu

CZQ>PL>MARKETING
Jak Kryzysy PR Zmieniają Oblicze Biznesu

Sally Costerton, CEO Hill&Knowlton na Europę, podkreśla, że hipokryzja w komunikacji kryzysowej jest niebezpieczna. W artykule na łamach The Wall Street Journal Europe Report zwraca uwagę na to, że w sytuacjach kryzysowych „przepraszam to za mało”.

Odbudowa zaufania po kryzysie może trwać lata, natomiast zniszczenie reputacji zajmuje zaledwie kilka minut. John Greenwood wskazuje, że ryzyko jest inherentną częścią prowadzenia biznesu.

Marki takie jak Nike, Toyota, BP i Domino’s Pizza doświadczyły kryzysów, które znacząco wpłynęły na ich wizerunek. Ich doświadczenia pokazują, jak trudne jest zarządzanie reputacją w obliczu kryzysu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.