Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Przedsiębiorcy wątpią w skuteczność nowych metryczek

Przedsiębiorcy wątpią w skuteczność nowych metryczek

Przedsiębiorcy wątpią w skuteczność nowych metryczek

CZQ>PL>MARKETING
Przedsiębiorcy wątpią w skuteczność nowych metryczek

W dniu 12 października 2011 roku, wiele firm wyraziło swoje obawy dotyczące systemu metryczek administracyjnych oraz ogólnych interpretacji prawa podatkowego. Przedstawiciele przedsiębiorstw podkreślają, że wprowadzone zmiany mogą nie przynieść oczekiwanych korzyści.

Wśród opinii, które zebraliśmy, dominują wątpliwości. Jak zauważają niektórzy przedsiębiorcy: „Nic nie zastąpi przejrzystego prawa, zrozumiałego dla zwykłego Kowalskiego”. Wielu z nich apeluje o uproszczenie przepisów, aby uniknąć różnic w ich interpretacji.

Dodatkowo, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw zwracają uwagę na brak wystarczających środków i czasu na sprostanie nowym formalnościom, co może prowadzić do jeszcze większych problemów w ich codziennym funkcjonowaniu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.